About Me

My photo
BANDAR MELAKA, MELAKA, Malaysia
assalammualaikum pada anda semua... semoga ukhuwah terjalin erat mesra antara kita semua... WILAYAH STRAWBERRY ARAICO SELAMANYA

Monday, November 9, 2009

ALLAH SAYANG SEMUA HAMBANYA

Aku sesuai dengan dugaan hambaKu kepada Ku...

dan aku bersamanya...ketika dia ingat kepada Ku...

Jika dia ingat kepada Ku di dalam hatinya...

Aku akan mengingatinya di dalam hati Ku...

Dan jika dia ingat kepada Ku dalam lingkungan khalayak ramai...

nescaya Aku juga akan mengingatinya dalam lingkungan khalayak

ramai yang lebih baik...

Dan jika dia mendekati Ku sejengkal...

Aku pun akan mendekatinya sehasta...

Dan jika dia mendekatiku sehasta...

Aku akan mendekatinya sedepa...

Dan jika dia mendatangi Ku dengan berjalan...

maka Aku akan mendatanginya dengan berlari..."

No comments:

Post a Comment